Şubat 27, 2005

Beyhude gayretler silsilesi

Anam ağladı bugün...

Neymiş efendim, "bilgisayarı formatlayacakmışım!"

Peh!

Bir error mesajı yüzünden sistemi suçladım, hard diskin bir kısmında deli gibi mp3 vardı, yüzlerce fotoğraf vardı, bunları yedekleyeceğim diye tam 24 CD yazdım desem bana deli der misiniz?

Ne oldu peki? Tüm cumartesi günüm bu lanet aletle uğraşmakla geçti... Netice? Yine aynı error mesajı geliyor! Bir yazılımla çakışıyor ama nedir bilemedim...

Eh, ben de kendimi "olsun aman sistem ferahladı" diyerek avutuyorum.

Hâlâ eksikler var tamamlanması gereken... Yüklenecek programlar, CD'lerle alınan yedeklerin geri yüklenmesi ve saire ki sormayın...

Hevesim kaçtı, kırasım geldi bilgisayarı. Ebru o kadar da söylemişti "boşver formatı" diye...

Ahh kafam ahhh!

Hiç yorum yok: