Ocak 31, 2005

İletişememek...

Günümün yarısı, kendilerini yanlış ifade eden ve beni de doğru anlayamayan insanlarla iletişim kurmaya çalışmakla geçiyor.

Evet, biliyorum; önce kendimde aramalıyım sorunu ama benim yerimde olsaydınız eminim siz de bana hak verirdiniz.

Vallahi de billahi de arıza bende değil!

İletişimde kuraldır: Mesajı vereni TV vericisi, alanı da TV olarak düşünürseniz, verilen sinyalin TV tarafından algılanabilmesi için gerekli koşulun şu olduğunu söyleyebiliriz: TV, sinyali 'decode' edebilmelidir. Örnek: Decoder'sız CINE5 seyrederseniz, TV hiç bir şey göstermez...

Görevin büyük kısmı vericiye düşer iletişim sanatında... TV'nin neyi 'decode' edebileceğini bilip, sinyalinizi (mesajınızı) ona göre 'convert' ederek TV'ye yollamalısınız ki o da anlasın, algılasın...

Ben sanatımı icra ettim. Denemediğim 'codec' kalmadı... Sonunda şuna karar verdim:

-> TV unplugged <-

Hiç yorum yok: