Ocak 30, 2005

Boktan muhabbet...

Sanırım bu ağrıyı ve ızdırabı son yaşadığımda lisedeydim...

1 saat kadar önce büyük ihtiyacımı giderme arzusuyla tuvalete gittim. İlk sortide bir arıza görünmüyordu. Fakat daha sonra bir anormallik sezdim. Hiç durmadan ceviz büyüklüğünde parçalar çıkmaya devam ediyordu 30'ar saniye arayla... Yine de sorun yoktu; hatta enteresan olması nedeniyle eğlenceli bile sayılabilirdi. Ama ama ama...

30'ar saniyelik bu vücuttan kopuşlara aniden korkunç bir ağrı eşlik etmeye başladı. 30 saniyede bir bu korkunç ağrı bağırsaklarımdan aşağı doğru hunharca iniyor, küçük de olsa bir parçanın terk-i vücud eylemesiyle yerini orgazm keyfine yakın bir rahatlamaya bırakıyordu. Bu rahatlık ise maalesef en fazla 30 saniye sürüyordu...

Tuvalette bu ızdıraplar içinde 20-30 dakika geçirdim. Her ağrı atağı sonrası yaşadığım o müthiş rahatlama keyfi bana eşsiz bir lütuf gibi geliyordu ve bu durum bana şunu tekrar hatırlattı: Ağrısız sızısız geçirdiğimiz her ana şükretmeliyiz...

Bu boktan muhabbete sebep olan ağrının sebebi mi? Vallahi de billahi de bilmiyorum...

Hiç yorum yok: