Ocak 31, 2005

Devlerin aşkı büyük olur!


Efendim; geçen hafta kiraladığım fakat seyredemediğimiz için iade etmeden önce divx'e çevirip kaydettiğim Shrek 2 adlı güzide eseri seyrettik dün...

Üzerine anlatabilecek ya da yorumu yapılabilecek çok fazla şey yok. Animasyon hadisesi sınırları zorluyor artık... Bu nasıl bir görsel güzelliktir?

Normalde her filmi mutlaka orijinal lisanı ile seyretme hususunda takıntılı bir insan evlâdı olsam da, Okan Bayülgen ile Mehmet Ali Erbil'in performansını merak ettiğimden Shrek 2'yi Türkçe dublajı ile izledim. İkisini de tebrik ederim.


Filme gelince... Aslında detaylarda çok komik hadiseler var. Büyük Hollywood yapımlarına göndermeler, masal klasikleriyle dalga geçmeler, ve saire... Reklâm bile var film içinde... Burger King ve Starbucks şu anda aklımda kalanlar... Çok akıllıca kurgulanmış ama...



Genelinde çok eğlendiğim filmde özellikle Çizmeli Kedi'nin kendini acındıran o şirin tavrını takındığı zamanki hali yok mu? Öldüm gülmekten...

Filme emeği geçen herkesi kutluyorum efendim...

Not: Ebru bizi Shrek ve Fiona'ya benzetti (iğrençlik değil ama cüsse olarak). Ağlamak istiyorum :)

Hiç yorum yok: