Eylül 06, 2005

Tutamıyorum zamanı*

İnternette gazetelerden haberleri okurken, Efes Cup'ta Milli Takımımızın birinci olduğunu öğrendim. Şöyle bir kadroya baktım. Mirsad'ı da sayarsak 2'si aktif 3 tane NBA tozu yutmuş adam var. İbrahim gibi Avrupa'da büyük işler yapmış bir basketbolcu var. Diğerlerinin de hepsi genç ve yetenekli... Üstelik 12 kişilik takımdan 11'i sayı atmış.

Nereye mi geliyorum? İşte ancak ve ancak Balkan Şampiyonası gibi uluslararası (!) bir platformdan hatırladığım bir takım: Dı dı dı dın! Flashback!

Emir - Efe - Erman - Aytek - Aliço

Böyle bir beşi seyrettiğim için kendimi yaşlı hissetmeli miyim?

İnsanı daha 33'e basmadan yaşlı hissettiren bu çılgın çağda mı bir sorun var yoksa?

* Kenan Doğulu'nun bir şarkısıdır, güzeldir de üstelik.


1 yorum:

Gizliyüz dedi ki...

ah be fikom, boşver doğumgünlerini.. bende hatırlamayım, sende hatırlama. sonra hatırlasak ne olacak zamanın önüne geçmemiz mümkün mü ? geçiyor işte bir şekilde. ödünç aldığımız ruh ve bedenlerimizi teslim etmeye adım adım yaklaşıyoruz son tahlilde. hiç alınmadım sen de alınma başkaları da alınmasın. iyi birşey olsa zaten ben haturlatırdım :))