Eylül 04, 2005

Maç mahzunu...

Dün kütük gibi devrilip uyudum. Dizim deseniz düzeliyor gibi görünse de hâlâ yolda rahat yürümeme izin vermiyor. Aksak...

Bugün ise tam uykuluk bir gündü. Kapalı, yağmurlu, uyumasanız da TV başında çay içerek Türk filmi izleyebileceğiniz günlerdendi diyelim...

Saat 15.00 itibariyle Ebru'nun ne zamandır sineye çektiği Blog damarı kabardı. Nitekim saat 19.30'a kadar hiç durmadan ona Blog hazırladık. Ben çatıyı çaktım, o da 'hammaliyesiyle' uğraştı açıkçası. Merak buyuranlar buraya tıklayabilir. Yanda da linki var zaten. Sabit. Yakın akraba (!) kıyağı :)

Günün akşamına heyecanlı girmiştim. Milli heyecanlar beni çektiği için, şu Danimarka maçını da pek bir hevesle bekliyordum. Ne oldu?

Spor yazarı edasıyla ahkâm kesecek değilim lâkin yazık olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ama itiraf edeyim ki cillop gibi galipken uzatma dakikalarında gol yeyince bok gibi kalakaldım.


Şimdi de ertesi gün işe gidilmeyecek bir tatil gecesini azami keyifle geçirme uğraşısı içindeyim.

Nasıl olacaksa?

Hiç yorum yok: