Eylül 11, 2005

Amaan!

Sevmedim bu haftasonunu...

Cuma, cuma gibi geçmedi zaten; ertesi günü tatil olmayan cumaya cuma denir mi ki zaten?

Cumartesi 18 civarı işten eve geldim, biraz takıldım, sonra Ebru annesine gitmişti oradan geldi, yemek yedik, sonra da oturduk DVD Sokağı'ndan gelen DVD'lerden Cem Yılmaz'ı seyretmeye... Son 20-30 dakika içindeyiz, bir baktım Ebru uyumuş. Gitti yattı. Ben sözde seyretmeye devam edecektim. Saat 1 falandı. Neyse lafı uzatmayayım; bir gözümü açtım ki saat olmuş 5.45!

Kanapede iki büklüm sızmışım. E hani nerede haftasonu formatı? Bilgisayar, oyun bira falan?

Yalan oldu...

Kalktım, kahve yaptım, çamaşır astım, 7 küsürde Ebru'yu uyandırdım, sonra dayanamadım bir posta daha uyudum. Sersem gibi uyandım 11'de yeniden. Uyandım derken, benim kendi kendime uyandığım hiç görülmüş mü? Tabi ki uyandırıldım. :)

Hadi kahvaltı, hadi ikinci DVD (Event Horizon) derken film sonrası bu sefer de Ebru uyudu.

Bitti mi haftasonu? Evet.

Üstelik bu gece evde çalışmam gerekiyor.

Dedim ya, sevmedim bu haftasonunu diye... Haksız da sayılmam değil mi ama?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

haklisin dostum fakat oluyor bu tür haftasonlari. elden ne gelir ;)))