Mayıs 15, 2005

Rakı şişesinde balık...

Dün Ebru, ben ve henüz yeni tanıştığım iki kişi (Ebru'nun eski işyerinden arkadaşı ve kocası) Cambaz'ın meyhanesine gittik... İyi hoş ama fena içmişiz...

Meyhanede yemek boyunca 5 ya da 6 duble rakı içtim; oradan çıkıp Melek'e uğradık, orada 2 bira içtim; oradan da çıkıp DoRock'a girdik, orada da 1 bira içtim... Eve geldikten sonra yatağa nasıl girdim hatırlamıyorum bile... Saat 4 falandı...

Yatmadan evvel 2 Alka-Seltzer eşliğinde 1 Apranax Forte aldık ki sabah cihaz olmayalım. Ama nafile... Sabah berbattım! Gece yatmadan evvel içtiğim dozu sabah da tekrarladım. Sonra sıkı bir kahvaltı... Yine de yaramadı... Acayipi bir uyku bastı ve yattık Ebru'yla tekrar... O hâlâ uyuyor; ben 'kola' diye delirerek kalktım... Daha iyiyim... Önden kolamı içtim; 1 kalsiyum sandoz C vitamini, 1 Pharmaton ve 1 de multivitamin aldım; üzerine de Burn içtim, ancak kendime geleceğim galiba...

Çekilir dert değil; bir daha bu kadar içmemek lâzım.

Yaşlanmışım; artık bünye kaldırmıyor... :)

Hiç yorum yok: