Mayıs 08, 2005

Bir çeşit canavar!


Seyretmeden evvel bu kadar hoşuma gideceğini düşünmemiştim... Metallica bu; onunla büyüdüğüm, benimle yaşlanan ikon...

St. Anger öncesinden albümün çıkışına kadarki döneme dair cesur bir belgesel... Akıcı bir anlatım var; geçmişe de dokunuyor, üyeler haricinde başka önemli karakterler de belgesele renk katıyor.

Metallica fanı olarak onları iyi tanıdığımı sanırdım, yanılmışım. Metallica dinlediğini iddia eden herkes seyretmeli. Metallica'yla ilgisi olmayanlar bile bu belgeselden hoşlanacaklardır...

Albümü kenara atmıştım; çıkarıp tekrar dinleyeceğim... (Diskteki folderdan tabii :))

(Edit 09.05.05) Ebru seyredince çok beğendi. Hiç tahmin etmezdim. Dolar milyarderi Metallica şirketinin dolar milyoneri 3 ortağının bu sancılı albüm doğurma süreci onun bile ilgisini çektiyse, bu belgesel 'güzel' demektir :)

Hiç yorum yok: