Aralık 27, 2005

Uykuda nefessiz kalmak

Ya başlıkta sözünü ettiğim durum kâbusu yaratıyor, ya da kâbus yusuf yusuf ettirdiğinden nefes kesiliyor. Ben birinci ihtimali daha kuvvetli buluyorum.

İki gündür sabah en geç 6.30'da uyanıveriyorum. (Tanıyanlar bilir ki bu benim için bir mucizedir.) Bu sabah biraz 'cins' bir uyanış oldu. Hayatta en nefret ettiğim, değil yemeye, uzaktan görmeye bile tahammül edemediğim bir hayvanı, 'pavurya'yı bana zorla, kabuğunu kırıp kırıp, içinden etini çıkarıp çıkarıp yedirmeye çalışıyorlardı. Et ağzımda ciklet gibi oluyor, beni öğürtüyordu; ben de elimi ağzıma sokarak gırtlağıma takılan parçaları anıra anıra çıkarıp atıyordum. Üstelik hayvanın kıskaçlarını ceviz gibi çatır çatır kırıp içini çıkaran da Ebru'ydu.

Ögghh!

Evet evet, sırtüstü yatıp nefes alamamak sorun. Evet evet...

Hiç yorum yok: