Aralık 18, 2006

Eyes Wide Open

İnsan ilginç bir yaratık. Günü gününe uymaz...

Yıldız transitleri der biri, öbürü bioritm der; her ne haltsa işte...

Mesela "alttaki yazıyı silsem mi acaba?" dedim bugün de!

Niye mi? Yalan mıydı yazanlar? Yok... Sadece aşırı karamsardı. Bir Makber ya da bir Ümit Yaşar tadında... Peh!

Haydi bari aynı metaforla devam edeyim bugünkü halet-i ruhiyemi izaha:

Gözüm kapalıymış meğer, karanlık ondanmış.

Sesler de kulağımın dibindeki sineklermiş.

Ayrıca ben pilot falan da değilmişim.

Hatta karabasanmış herşey...

Uyandığımda şu dersleri aldığımı fark ettim:

1) Hayat çok mıncıklamaya gelmez; mıncıkladıkça çamurlaşır, kötü kokar, eline yüzüne bulaşır. Hatta her dokunduğun insana da bulaştırırsın sonra bu pisliği. Böğ!

2) Hayatta sadece öne bakılır. Sağa, sola ya da arkaya değil...

3) Hayat sadece senindir.

4) Sağ salim ve mutlu olarak yaşadığın her an, istediğin her şeyi yapmak için yeterli vaktin ve kudretin olduğunun kanıtıdır.

4) Blog gibi umumi bir mecraya böyle her boku yazmak pek iyi bir fikir değildir.

5) Ben salağım yine de...

2 yorum:

Gizliyüz dedi ki...

fikom benim, canım kardeşim, uzun bir zamana yayılabilmiş can yoldaşım.. sana kötü bir haberim var; burada yazılanlardan anlaşılıyor ki -hani ben bu adam büyümez diyordum yıllarca- sen büyümüşsün hatta -söylemekte istemezdim ama- yaşlanmaya başlamışsın be oğlum.. hayat bu işte :) bak ben de 40'ı solladım gidiyorum... bişey olmuyo korkma :)) zaten kırılma noktasını geçtin, bundan sonrası düzlük.. haddim olmayarak bir de tavsiyem olacak; tam zamanı şimdi, bir de çocuk yaparsanız dünyanın en mutlu çifti olacaksınız..

komutan

Unknown dedi ki...

Belki bu yazı arşivden bile çıktı ben sadece index sayfasından rastladım sabahın köründe saçma sapan düşüncelerle internet başına geçtim ve işime başladım ve bu yazıya rastladım...


Gözüm kapalıymış meğer, karanlık ondanmış.

Sesler de kulağımın dibindeki sineklermiş.

Ayrıca ben pilot falan da değilmişim.

Hatta karabasanmış herşey...

Uyandığımda şu dersleri aldığımı fark ettim:


Gerçekten bazen insan okadar şey düşünürki içindekini çıkartacak kalbindekini söyliyecek cümle mühendisliğini yapamaz işte benim derdime çare bu cümlelerdi eline emeğine sağlık belkide bneim şu ana yaptıgım gişbi parmaklarıma ne yansıyorsa onu yazdın ama yinede güzel :)