Ekim 16, 2006

speedtouch 580 wireless adsl

Hani bir şeyi çözemezsiniz, internette ararsınız yine de sonuç alamazsınız ya? Evet çok sinir bozucudur. O yüzden benim çektiğim sıkıntıyı başkaları yaşamasın diye bir küçük tecrübeyi paylaşayım istedim:

Efendim bu cihaz, ağ ayarları dışında diğer varsayılan ayarları değiştirmediğiniz takdirde, "parental control" fonksiyonu yüzünden bağlantı hızınızı yarı yarıya düşürecek cihazdır. Ancak paniğe mahal yoktur; çözüm, dağıtıcı firma taciz edilerek öğrenilmiştir:

10.0.0.138 adresinden modem yönetimi sayfasına gelin. Speedtouch'u açın. Configuration'a tıklayın. Sağ üstten configure'ü seçin. System configuration'un altından web browsing interception'ı disable edin. Apply deyin.

İşlem tamamdır.

1 yorum:

xmail dedi ki...

dediğini yaptım hocam gercekten cok hantal benim bağlantıda.paylaştıgın için tesekkurler.