Mayıs 07, 2006

Taşınma notları...

- Taşıyacak şirketin adamları bokunu çıkarıp saat neredeyse 7 olmadan geldi. Ne olduğunu anlamadan işe daldık

- Bize gelen temizlikçi pis bir insan evladıymış. Yerinden kalkan ne kadar eşya varsa altından yumağı halini almış toz kütleleri çıktı

- Yok kardeş, ne kadar iyi adam bulduğunu düşünürsen düşün, nakliye işi kibarca yapılan bir iş olmuyor. Yine var ufak tefek vuruk kırıklar. Eve de öylesine bırakıp gidiyorlar zaten; asıl iş, evde oturacakları bekliyor

- Yok, hakkaten yok; yerleşilmiyor... Torba aç, koli aç, sil, yerleştir, düzenle... Bitmiyor anasının gözü, bitmiyor. Her yanımız ağrılar içinde...

- Sözde bugün doğalgaz açılacaktı. Lanet müteahhitin ve onun yardakçısı dalkavuk mühendis beyin ve hatta onların sözünü kanıt gösterip bizi apar topar buraya taşıtan evsahibinin kurbanı olduk. Yok doğalgaz falan; bağlamadılar. Projeye laf ettiler, mühendis pazartesi günü yetkililerin şefiyle görüşecekmiş de, açtıracakmış da, o-hooo

- Allahtan kablo tv, telefon ve ADSL mucize eseri sorun çıkarmadan çalışıyorlar

- Yatağı yadırgadık, evi de öyle. Eski evde gece çıt çıksa o sesin kaynağını ve sebebini anlayabilirdim. Ama burda? Daha tanımıyorum ki evi; neresinden ne ses çıkar bilemiyorum.

- Koca binada bir biz varız. Bu yalnızlık güvensizlik hissi yaratıyor. Uyuyamadım. Ben kalkıp bekçi gibi dikilmesem Ebru da uyuyamayacaktı.

- Kalktım ben de, bilgisayarı kısmen işler hale getirdim.

- Yarın telaşe ve hamaliye sürecek... Hatta bu eve yerleşmek en az 1 ay!

Hiç yorum yok: