Nisan 05, 2005

-almost- dead blog

Geberttim burayı da... Oysa nasıl hevesli ve niyetliydim haftada bir kaç kez de olsa buralara 'neler olup bittiğini' karalamaya...

Maymun iştahlı mıyım acaba? Belki de...

27 Mart'tan bu yana neler oldu?... Hmm... Saece bir buçuk film seyrettim mesela... Collateral ve The Pact of Silence... Senelik film izleme arşivime kaydı geçsin diye yazıyorum. Efendim sonra 512'lik net hattım boşa gitmesin gazıyla torren ortamlarına dalarak film indirmeye başladım ve ilk filmim indi: Scarface (1983, Al Pacino) Ama bir baktım ki dosya uzantısını tanımıyorum: mkv. Meğer Matroska diye bir codec uzantısıymış Matroska codec pack yüklenince her player oynatıyor. Altyazı da buldum; cillop! Haftasonu seyir günü artık...

Haa, bir de üst kattan alt kata geçtim. Kâğıt üstünde terfi gibi görünse de bunun banka hesabına bir yansıması yok. Yine de 'hayırlısı' diyelim her zamanki gibi bakalım...

Şimdilik bu kadar. Daha sık uğramaya çalışacağım; kendime söz veriyorum...

Hiç yorum yok: