Ocak 04, 2007

33,0000

Otuzlu yaşlarımın ilk yarısındayım; yaşımı gösterir sayının birler basamağındaki rakamın bir bir büyümesi korkutucu değil henüz... Ama ilk kez bu sene, onlar basamağı 3, birler basamağı 4 olunca, onlar basamağının da 4 olmasına çok yaklaştığımı hissedip ürperdim inceden...

Demek hayat böyle bir şey...

"Umutlarla heveslenip, hayat gailesiyle meşgul olmaların toplamı..."

Evet, bugün itibariyle sayaç attı, 34'e basmış bulundum. Kendimi bu vesileyle tebrik ediyor ve şimdiye kadar yaşadığım yaşların şahı ve dahi padişahı olacak muhteşem bir yeni yaş temenni ediyorum.

Doğum günü armağanlarınızı nereye göndereceğinize dair sorularınız için mesaj bırakabilirsiniz...

:)

Foto: BirabanoR 2,5 - 3 yaşında...

5 yorum:

Borga Dinçler dedi ki...

İyi ki doğdun koca adam! :) Sen hayatı ne kadar aağırdan alırsan al o bildiği hızda akıyor değil mi? ;) Long Live Birabanor!

Adsız dedi ki...

Nice Mutlu Yıllara!

Gizliyüz dedi ki...

fikocum, beni rahatta dinleyebilirsin :P her zamanki gibi telefonun şarjını evde unuttum :) yeni yıla da annemlerde merhaba dedik, bu nedenle ulaşamamış olman normal canım kardeşim. ama telefonun şarjı bitmeden sana kısa bir mesaj attım.. gelmediyse ya da kazayla silindiyse buradan tekrarlayım " iyilik ve dostluk hep kazanır. oyuna devam.."

Adsız dedi ki...

bu arada yeni yaşın kutlu olsun dicem ama anladığım kadarıyla bu seni pek mutlu etmeyecek :)) hani ben "ulan 35 oluyorum" dediğimde sizler daha 20'leri yaşıyordunuz ve adeta "fransız" bakışlarla beni süzüyordunuz ya beyefendiciğim.. işte bakın şimdi kendiniz en bizzatisinden bunu yaşıyorsunuz :) güzel miymiş abicim ???

Ümit Kurt dedi ki...

nice mutlu seneler dileğiyle! bi kaç sene sonra yaklaşık 8 sene sonra orada olacağım bende. 8 sene dediğin nedirki 26 senenin nasıl geçtiğini anlamadığıma göre çok az kalmış :)