Temmuz 25, 2005

Ya-nı-yo-rum!!!

Evet evet; bu sıkıntı, hiçbir şey yapmayı istememe hali, bloga yüz vermemeler falan hep bu sıcaktan...

Binbir maymunluk geliştirdim serinlemek için. Vantilatör de tek başına işe yaramıyor. Alkolün 0 derecede ve bir miktar daha altında donmayacağı bilgisinden hareketle bir şişe kolonyayı derin dondurucuya attım. Yandıkça ensemden aşağı döküyor, önce boynuma, sonra omuzlarıma, sonra da kollarıma yayıp ovuyorum. Elimde kalanı da yüzüme vuruyorum. Yetmezse kolonya takviyesi... Buzdan da soğuk bu sıvının vücudumda yarattığı ıslaklık sürerken geçiyorum vantilatörün karşısına; ayarı 3. kademeye alıyor ve başlıyorum "oh" çekmeye...

Yaktınız beni uleeyyn!

1 yorum:

Gizliyüz dedi ki...

oğlum, hatırlarsan tolga kolonyayı döküp (salak) üzerinede sigara içmeye kalkmıştı ve cayır cayır yanmıştı bir zaman önce. ama deyim dikkat, kolonya yanıcı madde sınıfına giriyor :) sonra güler misin ağlar mısın tribine girmeyelim ve tarihte tekerrürden ibaret olmasın...